Świąteczna ciężarówka Coca-Cola gotowa na przyjazd do Rzeszowa!
16 grudnia na rzeszowskim Rynku stanie świąteczna ciężarówka Coca-Coli. Ostatnim razem przyjazdowi magicznego konwoju towarzyszyły tłumy mieszkańców.
Foto: materiał nadesłany
Trwa świąteczna kampania Coca-Cola „Podaruj radość #jakMikołaj”. Jej integralnym elementem jest Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola. Magiczne pojazdy tanowią silnie rozpoznawalny atrybut okresu przedświątecznego. Co więcej, społecznie pożądany – kiedy kilka lat temu Coca-Cola emitowała reklamy bez ich udziału konsumenci wnioskowali o przywrócenie ich jako swoistej wizytówki Świąt. Selfie z czerwoną ciężarówką jest dziś takim samym obrazem celebracji świątecznej, jak dla poprzedniej generacji zdjęcie na kolanach u Mikołaja w przedszkolu.
W pierwszych dniach grudnia br. już po raz czwarty wyruszą w ogólnopolską trasę, na którą złożą się dwa równolegle prowadzone szlaki. Ten współczesny konwój Mikołaja złożony jest bowiem z 2 oryginalnych amerykańskich ciężarówek. Łącznie odwiedzi 15 miast, a 16 grudnia pojawi się w Rzeszowie!
Foto: materiał nadesłany
Ciężarówka stanie na płycie rzeszowskiego Rynku o godzinie 16:00 i będzie dostępna dla mieszkańców do 20:00. Coca-Cola zaprasza do wspólnej zabawy przyjaciół i całe rodziny. Będzie można m.in. zrobić zdjęcie w klimatycznym Pokoju Świętego Mikołaja, doświadczyć wirtualnej przejażdżki saniami Świętego Mikołaja dzięki technologii VR i fotelowi pneumatycznemu, dającym wybitnie realistyczny efekt przeżyć czy przygotować spersonalizowaną, świąteczną puszkę Coca-Cola Zero Cukru. Dodatkowo, animatorzy będą prowadzić gry, konkursy i zabawy z nagrodami.
W ramach promowania świątecznej misji Coca-Cola „Podaruj radość #jakMikołaj” marka zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki. W tym celu marka przygotowała konkretne narzędzie pomocowe: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub
Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość jednej złotówki.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Źródło: materiał nadesłany
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz